今天看到已故的Linkin Park(聯合公園)主唱的妻子Talinda宣布跟新男友訂婚。她在Instagram 上的話,寫得非常感人,跟大家分享囉!
197001.jpg

Dear #Family,

I am overjoyed to announce my engagement to my angel on earth, Michael F. I am here to tell you that you can find love after tragedy. That a death of a soulmate does not mean the death of you. My family, friends, and my Linkin Park brothers welcome him to the family with open arms. I will continue to honor Chester and continue my life’s mission to make his passing not in vein.

To all suicide loss survivors, you CAN be happy again. You CAN have space in your heart for grief, joy, happiness, sadness, and love.

Thank you for ALL of your continued love and support.

Talinda

 

我很開心要宣布我要跟我的天使Michael F.訂婚了。我要告訴您們在悲劇之後你仍然可以找到愛情。你的靈魂伴侶逝世了,並不代表著妳的死亡。我的家庭、好友和聯合公園的好兄弟們都張開雙臂歡迎我的未婚夫走進我的人生,我也將繼續向查斯特致敬,繼續我人生的使命,不會讓他白白離去。對於所有自戕倖存者,我想告訴你們其實也有機會能夠重拾快樂,你可以在心中為悲傷、喜悅、快樂、傷心和愛都留出空間。謝謝你們一直以來的愛與支持。

Talinda

 

Keyword:
overjoyed
欣喜若狂的

announce 宣布

engagement訂婚

soulmate靈魂伴侶

honor致敬

grief 悲傷

support支持

 

歡迎追蹤分享:
LINE
群組請掃下面QR code
1568133227-1385917582.jpg
Facebook粉絲專頁: Beyond English Club

Instagram粉絲專頁:beyondenglish2019

 

圖片來源:https://www.instagram.com/p/B2FmBCih6kL/?igshid=12dw9ciul0ilg

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 vanessa 的頭像
    vanessa

    辛蒂的英文教室

    vanessa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()